czwartek, 16 sierpnia 2012

No i stało się :D

...
Chyba z powodu braku pracy, totalnej głupawki i zbyt dużej ilości wypitej kawy zostałam blogerką lol 
Jak by mi to ktoś powiedział jeszcze kilka godzin temu, najprawdopodobniej bym go wysłała do odpowiedniego specjalisty lol
A teraz siedzę i się zastanawiam - jak tu do diabła zmienić tło ?? Jak wstawić fajną czcionkę ?? Czy tu są jakieś emotki ?? Jak porobić działy ?? O_o 
HELP!!!

Nie miała baba kłopotu.... itp, itd. Się starej babie zachciało bloga rotfl

No cóż - trzeba się będzie czegoś nowego nauczyć ;)

7 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze :D

    hmm jesli z braku pracy (w sensie wysilku umyslowego, bo jednak nie nudze sie :P) powinnam pisac notki to moj blog byłby juz na szczycie wszelkich toplist.. ale widac jestem za leniwa :D

    pogrzeb w opcjach :) na spokojnie, metodycznie przejrzyj cąłe menu. jestem pewna ze ogarniesz. jest tam sporo teł do wyboru. mozesz sprawdzic jak ja mam - wszystko z zasobów bloga bo mi samej sie nie chcialo tworzyc niczego wlasnego

    tym razem koment ma sie ukazac grr :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh przybyło mi kilka dodatkowych siwych włosów ale jak na razie gra i buczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzien dobry Pani :D i drugiej Pani tez :D

    w opcjach wylacz prosze weryfikacje obrazkowa do komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czuć się winnnymm niewinnym? winnym? niewinnym? ;]
    winnym, choć jak pogladam na posty to sama sobie źke zrobilam o dodalam czytania :P

    natomiast w sprawach ustawień jedna rada - usuń bloga, wtedy wlaściwe rozwiązanie problemu pojawia się w ciagu jakiejś półtorej sekundy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej winnym :P bo to przez Ciebie się teraz z tym blogiem męczę żeby jak najlepiej wyglądał lol

      Usuń
  5. ależ chyba się mojemu prostakowi w torebce nie przyjrzalaś, to wtedy bys sie tak nie starała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak już coś robić to porządnie lol taka jakaś zwichrowana jestem :P

      Usuń