wtorek, 7 maja 2013

Małe szaleństwo

    Przez pewien czas jakoś nie miałam weny na pisanie. Uzbierało się trochę zdjęć, trochę przepisów i stwierdziłam że czas najwyższy, żeby je uwiecznić :)
Ale zanim się za to zabiorę pochwalę się najnowszym zakupem :D



Moulinex qa 401 - robot planetarny z przytupem i dzwoneczkami lol
Miesza, kreci, miksuje, szatkuje, uciera, wyciska sok, blenduje, mieli - słowem brak mu tylko funkcji przyszywania guzików ;)
Jak na razie wypróbowany tylko do zrobienia ciasta na chlebek i na ptysie - spisał sie bardzo dobrze :)

I do tego galantnie się prezentuje :>

Poszło sposro pieniążków, ale co mi tam - nie będę sobie wyrabiała muskułów  hahaha






4 komentarze:

  1. Witam. Mam pytanie może już tarłaś coś tym robotem. Interesuje mnie jak się te tartki sprawują, czy nie rozpryskują sie np ziemniaki na placki ziemniaczane na boki i jak trze inne warzywa. Byłabym wdzięczna za opinię jesli to możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemniaków na placki ziemniaczane jeszcze nie tarłam - ale tarłam buraczki :) nie zauważyłam zeby coś mi pryskało na boki. Za to szło bardzo ładnie i sprawnie.
      Muszę przyznać, ze to był świetny zakup i jestem super zadowolona.

      Usuń